- Početna
- Forumi
- Zajednički forum
- Podržite temu
GDPR postaje aktivan u svibnju 2018.
GDPR postaje aktivan u svibnju 2018. EU parlament je u travnju 2016. odobrio i usvojio Uredbu koja nakon dvogodisnjeg razdoblja stupa na snagu.
GDPR se odnosi na sve tvrtke koje posluju na teritoriji EU, ali i na tvrtke koje raspolazu podacima europskih gradjana, neovisno o njihovoj lokaciji. Tvrtke izvan EU koje svoju robu ili usluge nude unutar EU duzne su postovati odredbe GDPR-a, a cimbenici kao sto su koristenje jezikom ili valutom koji su u uporabi unutar EU s mogucnoscu narucivanja robe i usluga na tom drugom jeziku ili spominjanje klijenata koji se nalaze u EU, mogu jasno ukazivati na cinjenicu da tvrtka namjerava nuditi robu ili usluge unutar EU.
Svaka informacija koja se odnosi na fizicku osobu ciji je identitet utvrdjen ili se moze utvrditi. Fizicka osoba ciji se identitet moze utvrditi jest osoba koja se moze identificirati, izravno ili neizravno uz pomoc identifikatora kao sto su imena, slike, email adrese, bankovnih podataka, objava na drustvenim mrezama, zdravstvenih podataka ili racunalne IP adrese.
Sajt Kargoagent koristi vase licne podatke, IP adresu, brauzer. Vasi podaci se cuvaju u nasoj bazi 5 godina.
Takodje, cuvamo sve ponude koje ste objavili za godinu dana unazad, kao I vase objave na forumu I prepiske izmedju samih korisnika na forumu.
Ukupan broj poruka koje se pamte je 1 243 503.
Za praćenje mrežne statistike možemo koristiti i servise poput Google Analytics. U tom slučaju Google na vaš računar postavlja tzv. kolačić trećeg lica (third-party cookie). Takav kolačić postavlja se i kada koristimo Google mape.
Vasi podaci se mogu koristiti jedino od strane drzavnih organa I institucija na njihov zahtjev.
Svaki korisnik treba da bude upoznat sa svojim pravima koja su:
1. Jedna od osnovnih ideja vodilja prilikom donošenja GDPR-a bila je da građani povrate kontrolu nad svojim podacima. Tako su tvrtke u posedu ličnih podataka kao i do sada dužne da svoje korisnike obavjeste o načinima na koje njihove podatke koriste, da im omoguće uvid u podatke, dostave kopiju, ili izmjene netačne podatke. Jedna od novina je i takozvano “pravo na zaborav” (right to be forgotten) koje postojeće pravo na brisanje podataka prilagođava stvarnosti interneta u kojima se naši podaci konstantno objavljuju i djele. Slično je i sa pravom na prenosivost podataka (data portability) koje podrazumjeva da će tvrtke koje se bave analitikom ličnih podataka svojim korisnicima na zahtjev morati da dostave sve podatke o njima u mašinski čitljivom formatu, kako bi ti podaci mogli da se koriste i za druge usluge.
-
2. Lice nadležno za zaštitu podataka o ličnosti (data officer)
-
3. Predstavnik u EU
-
4. Evidencije o obradi podataka o ličnosti
-
5. Odgovarajuće tehničke i organizacione mere za zaštitu podataka
-
6. Privatnost po dizajnu i Privatnost po pravilu (Privacy by design & Privacy by default)
-
7. Bezbjednost podataka
-
8. Prijave bezbjednosnih incidenata
-
9. Procjena uticaja na privatnost (Privacy Impact Assessment)
TMS - Sistem upravljanja transportom za mala i velika preduzeća
* Za lakše kontrolisanje i praćenje tekućih transportnih operacija* Baza podataka gde možete brzo pronaći potrebne informacije o planiranim , tekućim i završenim transportnim operacijama - adrese, kontakte , dokume nte i dr.
* Pratite tačnost dokumentacije: tehnički pregled, saobraćajna dozvola, dozvola vozača, zeleni karton, lizing kao i mnogo drugih transportnih dokume nata.
* Blagovremeno plaćanje fakture – pokazuje kada je određena faktura u padežu i šalje obaveštenje naznačenom kontaktu.
Sistem upravljanja transportom TMS za mala i velika preduzeća
FORUMI - ZAJEDNIČKI FORUMPodržite temu
Mjesto diskusije o aktualnim temamaPodržite temu
Pozdrav drage kolege, da li se vi slažete sa time da se skupimo i da promenimo nesto što se tiče tura koje uzimaju preprodavci i skidaju kajmak ? Organizator ovog sajta bih trebao da reaguje i ne dozvoljava to da se radi, zasto ne otvore ti preprodavci svoj sajt pa nek daju ture a ne vi mi uzmete 100 ewra za sta ? Mi koji radimo i vozimo ne mozemo da dodjemo do ture od pojedinaca koji nemaju ni jedan kamion a uzimaju ture .

Re: Podržite temu
Ja sam zvao i pitao u cargo.agent zasto dozvoljavajući da se manipulise sa turama... 80 posto tura je laz i koje objavljuje par firmi (a jako se dobro zna koje su to firme) koje svaki dan objavljuju po stotine tura koje uopste nisu uzeli na prevoz. I kad zoves da pitas za turu.... Dobijes odgovor SAD CU D VIDIM DAL NIJE OTISLO... STA IMA DA ODE AKO SI OBJAVIO TO JE TVOJA TURA A NE NJIH TROJE OBJAVI ISTU TURU I CEKAJU BUDALU KOJA CE VOZITI..... OVAJ SAJT TREBA OCISTITI OD TAKVIH FIRMO ILI MI DA ODEMO SVI KOJI ZELIMO POSTENO DA RADIMO.... KO MANIPULISE LAZE I VARA TREBA MU ZABRANITI PRISTUP... I TREBA SVAKI DAN ZVATI SAJT I UPOZORAVATI NA TAKVE RADNJE.... ALI NE VREDI NI PRICATI NI PISATI KAD I MEDJU NAMA IMA SVEGA I SVACEGA.... JA SAM OTVARAO TU TEMU ALI VIDIM DA TO SLABO KOGA ZANIMA..... PA LJUDI DAL JE NORMALNO DA TI NEKI PREVARANT, MANIPULANT. LAZOV. NA 368KM GDE IMAS PUTARINE 6000 PONUDI CENU PREVOZA 24000

Re: Podržite temu
Swe si upravu , ali mnogo tako ne misle kao ti i ja. Owo bih najbolje bilo da se zarati, pa ko preziwi preziwi.

Re: Podržite temu
Poštovane kolege podržavam Vašu temu,ali najveći problem je u nama prevozicima.Kamion danas za male pare može da kupi svako,kupuju se uglavnom "milioneri kamioni".Više od polovine nije prijavljeno u MGSI,samim tim plćaju sitne kazne ako ih kojim slucajem kontrolise saobr.insp.,a nama koji imamo uredne prijave i licence kazne su astronomske.Nažalost država nema sluha ili interesovanja za drumski prevoz tereta,što je juče 21.03.2021. izjavio i naš ministar u emisiji SAT (DA NEMAJU U PLANU NIKAVU POMOĆ ILI OLAKŠICE ZA TERETNI DRUMSKI SAOBRAĆAJ)I šta treba i čemu se nadati.......Jedino rešenje je promena svesti kod nas prevoznika(što je nemoguće),nikavi protesti,udruženja......samo pravilno korišćenje mozga.

Re: Podržite temu
Zalosno je sve ovo i Zalosno je sto ste u punom pravu a nista ne mozemo.

Re: Podržite temu
Ja sam zvao juče Cargo, postavio sam im pitanje da li je uredu da daju ture preprodavcima i da oni uzimaju kajmak a nama sta pstane, oni su se nasli u čudu kao nisu znali za to da se radi. Nek otvori Bas,Bomit i Continental sajt svoj pa nek daju ture a ne ovde, zasto mi placamo clanarinu ovde da bis oni svercovali ture, ovo treba prijaviti inspekciji pa nel zatvore cargo

Re: Podržite temu
Podržavamo temu, .....

Re: Podržite temu
Slazem se

Re: Podržite temu
Prvo treba BAS PROMET skloniti sa berze za sta placamo cargo da gledamo samo basove ture govnar jedna.

Re: Podržite temu
Nisu krivi spustaci cena Vec oni koji tovare za te cena
